sobota, 2 kwietnia 2011

This is the welcoming post

Witam wszystkich na swoim blogu. Z początku myślałem o tym, żeby umieścić tu cały swój dorobek foto wraz z jego dość obszerną historią na raz, jednak z czasem zrozumiałem, że jest to niewykonalne... tzn jest, ale najprawdopodobniej nigdy bym tego nie zrobił, lub też nie wyglądałoby to do końca tak jakbym tego chciał... dlatego stwierdziłem, że sukcesywnie będę wrzucał coś ciekawego zarówno z przeszłości, jak i bardziej aktualne zdjęcia/sesje/teksty i tym podobne.

Chyba powinienem się przedstawić? Wątpię, żeby ktoś tu trafił przez przypadek... Ale gdyby tak się zdarzyło... Nazywam się Maciek, mam (jeszcze) 18 lat i obecnie przygotowuję się do matury... nie takiej normalnej, bo dawno, dawno temu byłem ambitnym dzieckiem i zdecydowałem się na International Baccalaureate Diploma Programme. Teraz spłacam ten dług ambitności w ratach, na szczęście zostały mi już ostatnie dwie. Interesuję się muzyką, motoryzacją i fotografią. Z moich osiągnięć...
1. Dwa artykuły na międzynarodowym forum Genesis-News w j. angielskim + przetłumaczone na niemiecki
2. Moje zdjęcie ukazało się w kalendarzu Exotic Cars 2010
3. Prowadzenie konkursu fotograficznego na stronie alfaholicy.org przez ładnych kilka miesięcy
4. Tytuł najlepszego ucznia w szkole, w pierwszej klasie podstawówki :D
Może i było tego więcej, ale jakoś nie pamiętam. Te najwidoczniej cieszą mnie najbardziej.

Na teraz to tyle, jak już pisałem wcześniej, z czasem będą się pojawiać posty o najróżniejszej tematyce, związane zarówno z moimi zainteresowaniami jak i kompletnie wzięte z d... Nie będą to tylko zdjęcia, będzie dołączony tekst z anegdotami, itd. W ramach zapowiedzi dorzucam kilka swoich prac:











2 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać kolejnego wpisu ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. No bloga to się po Tobie nie spodziewałem ;d Chociaż w sumie... przygotowania do matury wszystko tłumaczą ;D

    OdpowiedzUsuń