czwartek, 3 maja 2012

Trying to Kiss the Sun

Między koncertami Delain a RPWL postanowiliśmy wraz z Natalią udać się do warszawskiego Zoo. Po drodze mijaliśmy most, gdzie postanowiłem zrobić kilka zdjęć. Widać na nich m. in. Stadion Narodowy, na którym już całkiem niedługo odbędzie się mecz otwarcia Uefa Euro 2012. 




Nie będę się zbytnio rozwodził, czy rozpisywał. Był to stosunkowo lajtowy czas, gdy mieliśmy się bardziej odprężyć przed następnym koncertem, zatem wpis będzie w podobnym stylu. Więcej do oglądania niż czytania :) 







































Z Zoo to by było na tyle. W poniedziałek 30.04.2012 poszliśmy do Łazienek Królewskich. Z początku miałem z rana wracać do domu, ale stwierdziłem, że bardzo chce zobaczyć to miejsce. Jakoś nie miałem okazji wpaść tam wcześniej, albo najzwyczajniej o tym zapomniałem. 




W okolicy mieszka baaardzo dużo wiewiórek. Są bardzo pokojowo nastawione do odwiedzających. Chętnie schodzą na dół i zaprzyjaźniają się z tymi, którzy mają jakąś łapówkę. W przeciwnym razie szybko wracają na drzewo. A jak ktoś ma coś ekstra to pakują się nawet na kolana.





Następnymi rezydentami łazienek są pawie. Darcie się takiego ptaka słychać z bardzo daleka. A z bliska to całkiem przyjemne zwierze. Stosunkowo cierpliwe i chętne do kontaktów z ludźmi, o ile ma się wyżej wspomniane dobra. 


Poniżej Pałac na Wyspie, zaprojektowany przez Tylmana z Gameren. Budowę ukończono w 1689. Później letnia rezydencja ostatniego króla Polski, Stanisława Augusta Poniatowskiego.




A tutaj dokarmianie pawia:


Zmierzając już w kierunku Dworca Centralnego, z myślą o powrocie do Łodzi, Warszawa pożegnała mnie dwoma bardzo miłymi akcentami:



Dla wszystkich, którym brakuje postów motoryzacyjnych: następne będą w tej właśnie tematyce.

1 komentarz: