sobota, 23 czerwca 2018

Krzysztof Krawczyk

Dzisiaj po południu postanowiłem po raz kolejny zwiedzać województwo łódzkie. Była to już czwarta sobota z rzędu i tym razem pojawiłem się w Tomaszowie Mazowieckim, gdzie odbył się występ Krzysztofa Krawczyka. Był to mój trzeci koncert tego artysty w tym roku, poprzednie dwa miały miejsce w maju podczas Juwenaliów w Warszawie i Poznaniu. Niewątpliwym plusem tego koncertu była jego pora (start ok. godziny 15:00), dzięki czemu miałem całkiem fajne warunki do robienia zdjęć.









Występ względem koncertów majowych został nieco skrócony. Zagrano:
1. Jestem Sobą
2. Rysunek na szkle
3. Wróć do mnie
4. Jak minął dzień
5. Parostatek
6. Bo Jesteś Ty
7. Byle było tak
8. Chciałem Być
9. Tylko Ty, Tylko Ja
10. Gdy nam śpiewał Elvis Presley
11. Mój Przyjacielu

12. Ostatni raz zatańczysz ze mną


W ramach bonusu dorzucam jeszcze nieco zdjęć z pozostałych koncertów. W Poznaniu również miałem ze sobą aparat, ale w zdecydowanie mniejszym stopniu skupiłem się na zdjęciach.



Na sam koniec moim zdaniem najlepszy koncert Krzysztofa Krawczyka na jakim byłem - ten na warszawskich Juwenaliach. Tutaj wszystko było świetnie zorganizowane, a też sam występ był na najwyższym poziomie. Publika nie pozostała dłużna i przepływ dobrej energii odbywał się w obie strony. Ponad godzina przedniej zabawy wraz z 10-tysięcznym tłumem. Zdecydowanie jest to impreza, na którą jeszcze kiedyś się wybiorę. 


Setlista Juwenaliowa (Warszawa/Poznań):
1. Jestem Sobą
2. Rysunek na szkle
3. Wróć do mnie
4. Jak minął dzień
5. Parostatek
6. Bo Jesteś Ty
7. Byle było tak
8. Chciałem Być
9. Tylko Ty, Tylko Ja
10. Gdy nam śpiewał Elvis Presley
11. Mój Przyjacielu
12. Ostatni raz zatańczysz ze mną
13. Lewandowski, gol dla Polski!
14. Biało-Czerwoni

15. Za Tobą pójdę jak na bal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz